Post by gybobsblogxena on Mar 15, 2022 15:47:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tobo: Lær Polsk Ordforråd ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tobo: Lær Polsk Ordforråd IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode for mere guld ▞▞▞
▞▞▞ Tobo: Lær Polsk Ordforråd 2022 version ▞▞▞
for meget tilføje
Denne app er fantastisk til at lære nyt ordforråd, den sparer mig for en masse tid og frustration. Det er enkelt og effektivt. Meget brugbar. Jeg har kun et mindre forslag, og det er at give en lille sætning som et eksempel på ordforrådet i hvert kort. Det ville være endnu sejere. Men den er perfekt som den er.
Fantastisk app!
godt
Lær polsk simpelt – Apps i Google Play
Rigtig god app)
Store
Super app til at lære vokab! Tak!
Я гей
Man sparer den tid det tager, selv at skrive små glosekort.
Lær polsk med sprogkurser flashkort 4+ - App Store
Queen's Quest 5: Symphony of Death Aventură wni
Не хватает ударения, по десять раз переслушиваешь то одно слышится то другое, а так приеложенти!
Jeg lærer mere polsk, end jeg nogensinde troede, jeg ville.
... og læs mere om Lær polsk med sprogkurser flashkort. Download Lær polsk med sprogkurser flashkort til din iPhone, iPad eller iPod touch.
God app til at lære ord
Fedt nok
Hjælper meget i hverdagen.
Appen er fantastisk, selvom jeg ville ønske, at der var underlister i sektionen 'mit ordforråd', en underliste for verber, en anden for adjektiver og så videre. Tak skal du have!
Ordsøen til at lære eleverne, hvordan de finder ord med én, ... Kaliningrad Brjansk Samara Orel HVIDE Berlin POLEN Dublin Saratov HOLLAND
Pæn
świetnie
Denne applikation antages at være en uddannelsesapplikation. Efter hvert sekund annoncerer den om spilapplikationer, som så irriterende og afbryder min interesse for at lære gennem denne applikation.
gd abe
Lær polske ord med ST 4+ - App Store
Хорошо, очень я люблю того
Det ville være bedre, hvis der var en mulighed for at vælge vores sprogniveau (begynder, mellemliggende, avanceret). Annoncer dukker for ofte op.
Fremragende app. Perfekt til indlæring af ordforråd. Annoncer er ikke generende. Skål
Tobo: Learn Polish Vocabulary تعلیمی oygj
Czech Bubble Bath Pro – Apps i Google Play
Virkelig effektiv imo
fantastisk app til at lære polsk ~ ville være godt, hvis du i setigs havde muligheden for at slå staveøvelser fra, da ikke alle måske er interesserede i det ~
Jeg elsker polsk
Meget godt! Jeg lærte nogle ord.
Jeg kan ikke søge eller spille spil som med russisk eller tysk.
Uniqa visuelle laeringsmiljoeer by UNO - Issuu
God ansøgning men så mange annoncer...
Fantastisk app. Velegnet ikke kun til begyndere.
Meget godt
Fantastisk app, meget effektiv læring med gentagelser med mellemrum, sjove spil til at gentage vokab, gode ting
bare fantastisk... men jeg ville ønske, at I også tilføjede alfabetets udtale.
Download Lær polske ord med ST til din iPhone, iPad eller iPod touch. ... i stand til at tilføje nye ord til deres ordforråd gennem leg.