Post by gybobsblogxena on Mar 15, 2022 15:35:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gacha Club ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gacha Club IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk för att generera pengar ▞▞▞
▞▞▞ Gacha Club 2022 version ▞▞▞
1 stjärna eftersom det brukade fungera smidigt men nu fortsätter det att sparka ut mig från spelet och visa: "Gacha Club fortsätter att stanna" snälla fixa detta (jag på en chromebook)
Den här appen är bra men när jag trycker på visa flyttar den karaktären eller vilken knapp som helst, den flyttar karaktären, fixa det och sedan ändrar jag min recension
bra uppdatering. Men det finns för många accories.Jag vet att det är roligt att göra acccories men det har många tänkt. Men det är bra tho.I betygsätter det.Fem stjärnor.Fantastiskt! ✔︎ ʕ •́؈•̀ ₎
är så cool ladda ner det nu!
så bra omg
Jag betygsätter detta som en 5-stjärnig recension. Det här spelet är underhållande, 90 karaktärer att designa! Det är otroligt! Tillägg till spelet, det är lite beroendeframkallande! Det enda jag skulle vilja uppgradera är fler poser, det är roligare så!
Gacha Club 캐주얼 게임 sigg
Många gånger kommer mina karaktärer att raderas och ställas tillbaka som standardvärden, vilket är ett riktigt tråkigt eftersom jag gör gacha-innehåll på YouTube. Det gör det svårt att slutföra videor där jag måste göra om mina karaktärer flera gånger. Ibland när jag försöker klicka på visa kommer karaktärerna att flytta sig även om jag försöker trycka på någon av de andra knapparna så flyttar det avataren. Det finns också vissa fel ibland som inte släpper in mig i Gacha Club så jag måste avinstallera och installera om för att det ska fungera. TY, jag hoppas att detta hjälper.
Jag har bokstavligen försökt installera det i två timmar, annars, från de andra gångerna jag spelade det, bra spel. Ibland går det inte ens och sparkar ut mig så jag kommer på det :c
Gacha Club Edition Apk Ladda ner för Android [Fungerar]
Jag älskar spelet, otroligt detaljerat. Även om det finns några saker som kan fixas eller förbättras. Ett av mina största klagomål är det faktum att de tog bort hudtoner för att förhindra "olämpligt innehåll", ursäkta mig men. Det finns fortfarande massor av ljusa hudtoner tillgängliga, och enligt vad jag såg tog de bara bort SVART/MÖRK hudtoner. Jag skulle väldigt gärna vilja kunna göra en gachakaraktär som inte är vit/orange. Men just nu är det allt jag kan göra. Jag skulle höja recensionen om detta ändrades.
Jag spelade det här spelet och det var redan många problem 1.- de la till nästan ALLA OBJEKT SOM BORTTAGAS ORSAKEN TILL SEXPROBLEMET. Och sedan kommer de att klaga på att "spelet är för olämpligt" och starta ett krig. 2.- kontrollerna är en enda röra, som att du får 5 kontroller för varje objekt. 3.- Jag vet att det här var ett problem i studior och vers, då fixade de det men- VARFÖR BEHÖVER 100 SLOTS? Jag kunde inte ens avsluta 8 platser så VAD ÄR POKEN? 4-. de har helt upphört med både vers och studios så.
Bra spel
Det finns flera saker att göra. Men jag har lärt mig att det här spelet inte stöder min religion. Uppe på toppen finns det upp och nedvända stjärnor på hemskärmen. Sedan har kaninen som dyker upp när du laddar in i spelet ett uppochnervänt kors. Dessa är väldigt sataniska och stödjer också barnoffer. Jag förstår att i dessa tider människor hatar kristendomen, men detta är olämpligt för barn.
Det är så illa, jag kan inte få det på min telefon eller bärbara dator, jag tryckte på ladda ner och det sa att det var installerat men det var inte installerat.
Det här spelet är okej men jag tycker att de arga ögonbrynen borde vara tillbaka och du tog inte bort hudtonen eftersom folk kan använda de mörka och även varför ingår inte den bruna hudtonen. En annan sak, Gacha DJ-spelet är ett bra spel att spela när man är uttråkad men det är definitivt för svårt. Jag var på nivå fem en gång och så fort jag kom in tappade jag två karaktärer och jag kunde inte göra något åt det så ja. Och funktionen spara är whack jag har tappat många karaktärer. Ni måste uppdatera detta.
Jag skulle betygsätta 0 om möjligt. Det här spelet är trasigt. Jag kan inte ens kommentera spelet eller något, eftersom spelet kommer att krascha innan det är möjligt. Vänligen fixa ditt trasiga spel.
Det är coolt och allt, men det låter mig inte importera karaktärer. Efter alla problem som jag gick igenom för att gå upp i nivå för att ens få möjligheten att importera karaktärer, gör det inte det. 👨🦲 Fixa det. 🤡
Det fungerade inte bra för mig, andra kan ha andra erfarenheter men min fortsatte att bli svart och sa att det inte fungerade. Jag kollade mitt intresse. Allt var bra men det betedde sig fortfarande konstigt. Jag gjorde allt jag kunde, jag avinstallerade det till och med men det fungerar fortfarande konstigt. Vänligen fixa detta!
Kanske som en cam för att se vad de gör och vara säker på att de inte gör s3x och om de inte gör alla färger ok plz Luni och du är cool btw behöver inte:)
Det här spelet är hemskt varje gång jag går in i spelet efter att jag gjort handledningen med ulisa och bella, det sparkar alltid ut mig så jag ger 1 stjärna. **FÖRBÄTTRA DETTA SPEL**.
Gacha Club APK-nedladdning för Android [Senaste version]
Gacha-klubben är kul, men efter ett tags spel blir den inaktuell; så jag har sänkt mitt betyg till 3 stjärnor istället för 4. Gacha-klubben uppdateras mycket mer sällan än den borde och jag önskar att det fanns mer tillagt innehåll. I gacha-livet fanns det en sketchmaker för att få det att verka som karaktärerna i en filmscen eller animation också, i studion finns det begränsade bakgrunder, jag önskar att vi kunde importera våra egna istället för att återanvända samma om igen. Hur som helst det är min recension lycka till Gacha club! ❤
Än en gång som jag misstänkte. Även om det överlag är riktigt bra kan jag inte ens spela det. Allt det gör är att släpa och krascha varje gång jag öppnar den i mer än 5 minuter. Jag har till och med rensat lagringen, återställt, återställt min telefon och den fortsätter att göra samma sak. Jag gillar verkligen spelet men det är en stor besvikelse för vad som fortsätter att hända.
Division Calculatrice Enseignement awh
SÅ BRA SPEL!
Bra tills plötsligt stängs av och kommer inte ens att skicka tillbaka mina data och jag förlorar varje spår av min data så detta gör det orde (Förlusten av data är mitt fel tho) men totalt sett, tills jag kan fixa detta, har du två stjärnor.
Jätte roligt men jag vill ha fler bakgrunder
Spelet är fantastiskt och är riktigt roligt att spela. Ibland när jag gör en ny karaktär eller när jag ändrar något på en annan och jag lämnar spelet och går med tillbaka i förändringarna gjorde ingenting. Det enda jag skulle vilja lägga till skulle vara att du skulle kunna få din oc att vara vänd framåt eller bakåt. Det skulle vara en trevlig uppdatering för att göra spelet ännu bättre och jag är säker på att många har efterfrågat detta.
Det finns mycket mera kläder man kan välja på en gacha life. Man är väldigt kreativ där också.
Gacha Club 캐주얼 게임 sigg
Det är ett riktigt bra spel du kan spela minispel gör nya OCS, men anledningen till att jag gav det fyra stjärnor istället för fem är för att mitt spel kraschar alldeles för många gånger och jag tappar alltid mina karaktärer varje gång jag stänger av spelet Jag försökte spara spelet allt jag kan tänka mig, och det släpar ofta också, jag tror inte att jag kommer att spela Gacha-spel för rn, jag kommer bara inte att stå ut med det här.
Jag var väldigt exalterad över att testa det här nya spelet, men när jag någonsin försökte avsluta manualen skulle det lämna mig ur hela spelet! Jag fick aldrig ens chansen att uppleva själva spelet! Vänligen fixa detta så att jag kan spela! Förresten, ibland när jag försökte komma tillbaka på den lilla älvan skulle den ha 2 glitchboxar runt henne fixa det för att behaga!? 😔
Det här är så roligt och jag älskar det
Hur mycket jag än älskar det här spelet, så BEHÖVER vi en autospara eller bara en manuell spara. Det är min 7:e gången jag var tvungen att göra om en oc på grund av det. Alla har klagat på det - om du vill att ditt spel ska få fler spelare så måste du göra den funktionen, många människor jag är arga på att sluta.
Hmmm... Jag tycker man borde göra så att man kan fixa filmer i appen