Post by gybobsblogxena on Mar 15, 2022 15:19:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Werwölfe Vollmondnacht ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Werwölfe Vollmondnacht IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk för oändliga kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Werwölfe Vollmondnacht 2022 version ▞▞▞
Werwölfe Vollmondnacht 紙牌 rxlj
Appen som gör att jag har stora misstroende bland vänner
Galaxy sky shooting Arked gjwt
Bra
Detta spel är legitimt!!!! Vi spelar alltid det här spelet och den här appen är i gott skick
Ahhh så kul! Också idealiskt att ha appen som berättare. Släpp gärna kort på engelska :-)
Super användbart
Det fungerar utmärkt och jag och mina vänner har aldrig haft några problem med det. Jag älskar hur anpassningsbart det är (vi använder till exempel aldrig "flytta dina kort med slutna ögon" eftersom det blev irriterande ganska snabbt så det är bra att du bara kan stänga av det
Werwölfe Vollmondnacht Cărți de joc lpj
Det har så många prioriteringar och det är väldigt coolt. Men en sak är inte så cool: korten måste finnas hemma och vi kan aldrig spela utan korten...
Enkelt men HELT GJORT!!
Fantay
Bitte fügen Sie auch die persische Sprache hinzu. danke schön
det är en bra app, men ibland slutar berättaren att ta och vi måste börja utan tiden är detta en bugg?
Fantastiskt och väldigt intressant att spela
Bra spel men du måste ha kortspelet
Älskar det
Det är mycket bra
Det påstods att One Night Vampire ingick. Endast varulvar ingick.
Älskade det. Appnamnet i sig är lite förvirrande.
Det låter mig inte höja det
Bästa spelet
jag älskar det
Bra appar hjälper till att spela Wolf-spelet!
Mycket bra app
Bra app och den är gratis
timern fungerar ibland inte
jag tror inte det...............................😙😙😙😙😙😙😙😙
Underbart spel 😊
Fantastiskt, flera språk. Riktigt bra
Bra app för att spela! Skulle vilja ha den på fler språk.. vill du ha en översättare? Jag talar flytande engelska, spanska och japanska. (inget skämt) låt mig veta.
Lägg till fler kort i appen precis som One Night Alien
Tack. Snälla inkluderar Aliens och andra ennattsspel
Mycket trevlig och behändig. Skulle kunna använda högre volymer och lägg till de andra spelen och expansionerna också (Alien, Superskurkar, etc.) Överlag mycket bra och tillfredsställande!
Jättebra app! Alla berättarspår läses väl. Menyn är utformad för att snabbt komma in i nästa spel och möjliggör en snabb bedömning av karaktärsvalet. Den är ganska batterihungrig men dränerar inte. Inget att oroa sig för, bara att tänka på. Top of the line brädspel och den här appen stöder spelet på ett fantasiskt sätt.
Allt var smidigt men i slutet av berättarröstet, ibland slutar appen att berätta och vi måste stoppa spelet utan timern... Snälla fixa det tack!